torsdag, veterinärbesök ikväll

Hunden har nåt skit i örat, alldeles rött och lite svullet är det. Han var jätteirriterad igår, skakade på huvudet och gnällde å kliade. Fick en tid i töreboda ikväll, grannen var ledig idag oturligt nog.
Tar med mig stora och lilla barnet dit, så får Hampus umgås ensam med sin far. Det händer ju inte för ofta.

Letar febrilt efter en two-way till ett lite bättre pris... De är inte så dyra i vanliga fall heller, men om man kan hitta en till kampanjpris så blir min plånbok lite lyckligare.. Hoppas på att babyproffsen ska ha lite rea snart. Är eg lite skeptisk mot att köpa den där, kan gissa vad de säger när det är en 4½åring som ska ha den.. Sist tyckte de att jag skulle vända på Alex när han var 3½. Skulle inte tro det. Man förstår att föräldrar inte vet bättre när personal i såna butiker går emot ntf:s rekommendationer. Jaja, jag får väl upplysa henne isf. :-)

P åkte iväg för att köpa mjälk nu, å kolla nåt jobb eller vad det var.. Han skulle även hämta ett traderapaket på shell. Väntar på ett paket till, men får nog inse att det aldrig dyker upp... Betalade i slutet av januari, hon skulle posta när hon såg pengarna. Fick mail 2 veckor senare om att hennes internetbank krånglat så hon såg inte betalningarna. Idag är det en vecka sen hon säger sig ha postat paketen.. Skickade mail, närmare bestämt 3 st innan hon svarade, hon tyckte det var konstigt att ENDAST jag inte fått mitt? Känns som hon tror att jag försöker lura henne.. Aja, betalade 40 kr för det inkl frakt, så det är ju intgen stor summa som tur är. Vem vet, det kanske dyker upp nångång.


Ska ta och fylla på min kaffekopp nu, sen göra mig klar så att jag kan sticka till stallet när P kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0