Ojoj...

Nu var det längesen jag skrev något här minsann... Tiden räcker inte riktigt till nu för tiden, konstigt.

Är ju trebarnsmor numera, funkar bra. Kan ju iof bero på att P varit hemma.. Men ändå, jag har tydligen tur med mina kids. Isabell äter, sover, bajsar lite (mycket) ibland och är bara allmänt söt. :-)

Hästarna mår fint, Scotty har ju fått en ny medryttare att jävlas med! :-D Vem har sagt att man ska uppföra sig bara för att man snart fyller 19? Lillsketis har fått ny energi sen kilona började rasa, nu är det bock och galopp som gäller. Ska bli intressant att försöka hitta ryttare till honom...


Sen har vi ju huset. Mäklaren var här och värderade upp det igen, så nu ökade vi på lånet så att vi kan köpa panna och göra klart på övervåningen. Det betyder att jag ska börja leta tapeter igen! :-D
Hampus rum har jag hittat fondtapet till, vårat och Alex rum har jag nästan bestämt mig för vilken jag ska ha. Sen ska jag bestämma mig för vilket av golven vi ska ha, men eftersom det är ganska mörkt där uppe så får det nog bli det ljusa golvet. Det mörka som oxå är riktigt snyggt får det bli i vardagsrummet.

Nä, det fick bli en snabb uppdatering här bara, ska passa på att rensa i ungarnas kläder medans Isabell sover.


Ses och hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0