längtar efter vår!!!!!!!!!!!

Är trött som fan på kylan nu, för att inte tala om snön.... Går inte att gå med vagnen alls, hade ju tänkt gå till stallet emellanåt.. Jaja, våren kommer nog, frågan är bara när..

Har varit en bra natt iaf, båda barnen har sovit gott. Isabell vaknade 2 ggr för att äta, men somnade om ganska snabbt när hon var mätt. Hampus vaknade vid 6tiden, han hade kissat igenom blöjan. Bytte på honom, tog på ren pyamas och gav honom välling så somnade han om sen. Nästa gång vi vaknade var klockan halv tio! :-) Gött!


Alexander ringde förut, han hade haft det bra men han saknade oss. Lilla gubben, go han är!
Pappa kommer och hämtar min bil om en stund, de ska ju på bio och jag orkar inte krångla med att flytta över Alex stol. Smidigare att byta bil. Jag ska inte iväg någonstans ändå. P åkte på bandy nu, han kommer väl hem runt 5 så då drar jag till stallet.

Hoppas på att babyproffsen har kampanjpris på two-way snart. När P börjar jobba igen så lämnar han Alex på morron, och den stolen han har i sin bil måste snart Hampus ha... Köper en t-w till så kan vi ha en i varje bil. Förstår att folk vänder sina ungar alldeles för tidigt, stolarna är ju inte direkt smidiga att flytta. Inte är de billiga att köpa heller, men med tanke på att det handlar om mina barns liv sä är det helt klart värt det. Bakåtvänt är rättvänt!!


Nu ska jag passa på att leka med Hampus medans Isabell sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0