jävla snö och kyla!

Sååå trött på skiten nu, går ju inte att göra nånting. :-( Barnen förfryser kinderna om de är ute, barnvagnen går inte att köra på vägarna för all snö. Vill ha vår nu!
Mozarts öra är bättre, han fick droppar och en salva som han ska ha i 7 dagar. Sen hoppas jag att djuren håller sig friska ett bra tag..

Idag ska Alex till sjukhuset, de ska kolla hur hans kind ser ut. Det ser inte ut som att den kommer tillbaks iaf, skönt att han slapp operation. Imorrn är det Isabells tur att åka till doktorn, ortopeden närmare bestämt. När jag ändå är i skövde ska jag passa på att besöka HM och second hand-butiken.


Usch, börjar bli trött... Någon här hemma skulle upp å lägga in i kamin i natt så att det inte skulle bli svinkallt innen, men någon hade visst missat det. Jag vaknade kl 5 av att det var jäkligt kallt, så det var bara att gå upp och tända. Samtidigt vaknade Isabell å ville ha käk, när hon var nöjd efter 20 min var det bara att gå upp och lägga in ett jättevedträ så det skulle brinna ett tag. Sen vill I ha mer mat, hon åt och slumrade fram till 9. Varje gång jag försökte lägga mig tillrätta för att sova skulle hon äta igen, så nån sömn blev det inte direkt. Somnade till efter 9, vaknade vid 10 igen när Hampus ville upp. Han var vaken vid 7 å fick ny blöja å välling, men somnade igen.

Nä nu är det väl dax att göra ordning så vi kan åka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0