timmerväggsdamm

Har dammsugit typ 3 ggr idag, så mkt dammsuger jag inte ens på en månad i vanliga fall.. Men P har slipat timmerväggen på em å Hampus kröp omkring och såg ut som en dammhög så var det bara att offra sig..
Var in till färgaffären idag och hämtade lasyr, en liten burk bara för att testa. Blev bra såden får det bli i både trappan å på väggen.
Har funderat på vad vi ska ha för räcken i trappan, pratade med brorsan nu så han ska fixa smidesräcken åt oss. Mina bröder har verkligen valt rätt jobb! :-)

Har stoppat ungarna i säng, Hampus sover och Alex somnar nog snart. Han har blivit förkyld så han får stanna hemma morrn. Ingen feber men det kan ju komma.. Vi ska ju ha kalas på lördag så de får inte bli sjuka nu ju.


Känner att jag bör krypa ner i sängen nu.. Är rätt trött, hade Alexander bredvid mig i sängen inatt å då sover man inte bra. Jo, ska nog faktiskt göra så.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0