småseg

Är piggare än igår, men ändå lite seg. Är iaf inte lika snorig och huvudvärken är i stort sett borta, så det är ju skönt. Hampus vaknade prick åtta idag, jag klev ur sängen och gjorde välling och hoppade i kläderna och åkte till stallet (ja, jag åkte bil. Bara 300 m är långt när man har sammandragningar så fort man rör sig....).
Duschade när jag kom hem och nu sitter jag i soffan och har precis ätit frukost. Fast jag får nog ta lite yoghurt oxå, blev inte riktigt mätt på en macka.. Såg på willys igår att det fanns delikatessyoghurt i hink, den är ju sååå god! Så en sån hink fick hänga med hem. :-) Blir dyrt att köpa småbägarna hela tiden. Inte så nyttig men goood!!

Marknaden igår var kall och blåsig, annars helt okej. Köpte godis (såklart), en pyjamas til Hampus, 2 bodys till bebis i magen, 10 par sockar till mig (20 par för 100 kr, delade med mamma)och en ballong i form av en mobiltelefon till Alexander.
Vi var även in på ÖoB en sväng. Alex fick en radiostyrd bil i present som var trasig, så han skulle få välja nånting annat ist. Det blev en doktorväska och en grävmaskin.
Nu vet vi att vi är friska här hemma iaf, vi blev grundligt undersökta igår. Även i morse kom väskan fram och diverse undersökningar utfördes.. Jag hade visst inget hjärta när han lyssnade, men det fixades med lite syrgas och en spruta! Känns skönt att ha en doktor i familjen! :-D

Idag blir det en sväng till stan, farbror Stina med son ska hit kika. Blir antagligen en grekisk lunch oxå, var visst någon som var lite sugen på det..

Ikväll blir det god mat och förhoppningsvis sängen tidigt, är ju lite trött som sagt. Måste åka till Ikea nån dag, dax att bestämma hallmöbler. Har kollat på nätet men det är alltid enklare att åka dit och kolla. Får se om jag kan få med mig nån i helgen.
Blev lite ändrade planer i hallen, timmerväggen är inte så bra så att den går att behålla framme, så jag har en annan idé. Men har inte helt bestämt mig än...


Nu börjar det bli dax för lite kaffe känner jag.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

farbror Stina?

2009-09-25 @ 17:40:08
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: martina

Japp. Pierre sa så en gång för många år sen, sen har det hängt kvar. :-D

2009-09-25 @ 20:08:32
Postat av: Carina

Kul att hitta lite på marken i alla fall ;) har ni fått Ö&B till mariestad, härligt! kul ibland att kolla där, billig tandkräm till barnen har de ;)

2009-09-25 @ 21:34:06
URL: http://jimotheosmamma.blogspot.com/
Postat av: Stina

Farbror Stina är nöjd med dan, maten var som den var sist och sällskapet var trevligt(OCH jag hann med tåget hem!)! Glömde gå till favoritbutiken FARBROR Agust bara... :/ Det hade jag ju sett fram emot mest...

2009-09-25 @ 22:16:44
Postat av: martina

Vi fick vända tillbax när vi kom till bilen, upptäckte att lindexpåsen var borta.. Den låg vid leksakerna på edel. :-)

2009-09-26 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0