skitdag

Började med att det blev rosa på papperet efter att jag varit på toa, ringde förlossningen som misstänkte uvi. Fick åka in till mvc och hämta remiss och rör för urinprov som ska lämnas in på labb imorrn. En timme efter att vi kommit hem från stan hade Alexander hittat röret och slarvat bort det.. Eftersom P skulle iväg och hämta virke fick han åka in och hämta nytt rör.
På em gick jag och barnen till stallet för Alex skulle rida. Då är Obelix halt. Han är inte öm när man känner, inget varm, inget svullen. Vetefan vad det kan vara. Ställde in honom iaf och gick hem och ringde till medryttarna, stallägaren och han jag ska köpa silage av. Fick tag på alla tillslut, silaget kom vid sjutiden och då tog jag även in Scotty så att O slipper stå inne själv.
Imorrnbitti ska jag alltså komma ihåg att först kissa i ett rör, sen sticka ner till stallet och släppa ut S och ge O silage.. Undrar hur det ska gå.

Hoppas att morrondagen blir bättre.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få lite sömn.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0