seg som fan

Näsan rinner och huvudvärken verkar inte vilja ge sig... Tur att det finns alvedon, nässprej och papper.
Var segt att komma upp idag igen, men tillslut så kom vi upp. Åkte ner och släppte ut hästarna innan jag körde Alex till dagis, han börjar bli riktigt duktig i stallet min lilla stalldräng! Igår mockade han nästan helt själv, gjorde ordning scottys lucern, fyllde obelix silagekasse och ledde in o och tog av honom grimma och täcke. Imorse ledde han ut honom i hagen. Han är nöjd över att han inte är halt längre, för då kan han snart rida igen! Tänkte låta mina hästar gå i egen hage fram till nästa helg, sen får de flytta över till stora hagen igen.

Idag är det höstmarknad i stan. Åker in en sväng när jag hämtat Alex tänkte jag. Är väl samma skit som alltid, men det är ändå lite mysigt att gå runt och kika. Har lovat Alexander en ballong oxå.


Nä, om jag skulle försöka få en övertrött Hampus att somna så jag kan vila lite..

Kommentarer
Postat av: Carina

Mysigt med marknad, sådat kan jag sakna här uppe! är aldrig marknad här juh! :( riktigt tråkigt, å är det ngt ä d på typ 10stånd och mest hantverk, inte alla de där fina roliga kläderna och anant smått gått som man alltid brukade hitta.. :(

2009-09-25 @ 05:52:01
URL: http://jimotheosmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0