gjutning

Igår kom det betong till golvet i hallen. Eftersom vi har badrummet i den hallen blev et lite problem att ta sig in på toa, så jag och barnen åkte till mamma på em och sov över där. På kvällen åkte jag till skövde för en fika träff, blev riktigt trevligt! 6 st blev vi som kom, satt från halv 7 till 9 innan vi gav upp. Eller fiket stängde rättare sagt, när personalen plockat in alla stolar och bord utom vårat kände vi att det var dags att resa på sig.. :-)

Fick sova ända till strax före 9 imorse, skönt! Nu ska vi snart äta lite blodpudding, sen ska Hampus sova middag. Under tiden ska jag åka hem och hämta P och köra han till rehab, åka till willys och handla, hämta P på rehab, åka till mamma å hämta barnen. Sen hem och förbereda mat. Ikväll blir det tacos, och imorrn ska vi testa fläskfiléreceptet. Svärmor kommer och äter imorrn oxå. 
Tänkte åka iväg till Källby en sväng imorrn, vi åker väl direkt när vi käkat frukost eftersom vi behöver vara hemma senast halv 4 igen.  

Alexander spydde inget mer efter att han spydde i min säng på natten, lite feber har han haft men inte så farligt. Nu är han piggelin och äter som en häst igen! Om 5 dar fyller han 4 år, stora killen. :-) Han har bestämt att vi ska äta tårta då, för det gör man när man fyller år.

Nu är det mat :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

så som ni håller på hemma hos er så är väll snart huset färdigt!! Linda

2009-09-04 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0