ett år!

Imorrn fyller min busunge ett år! Vart har det året tagit vägen tro? Och snart ska han bli storebror, lilla busungen. Var på ettårskontroll idag, allt såg bara bra ut. Glad var han, skrattade hela tiden. Sprutan reagerade han inte på, tittade när hon stack sen ägnade han sig åt leksaken ist. Alexander fick sätta dit plåstret, sen var han nöjd. :-)

Alexander är förresten sååå duktig i stallet! Han kan nästan få på grimman själv nu, leder in och ut själv, borstar, mockar och fixar mat. Han ska få börja rida lite lätt nu när O är bra i benet, har en liten förhoppning om att han ska kunna rida utan ledare i vår. Får se hur det går.



Nä, kanske skulle förflytta mig in till sängen ist. Är ju en dag imorron oxå.. Ska förrsten till coop och köpa tapeter till hallen imorrn! Börjar se min hall framför mig nu, det är inte långt kvar innan den är klar. Måste komma iväg till ikea oxå, se vad vi ska ha för garderober.

Nä, sängen var det, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0