suck.

Kom till stallet för att släppa ut hästarna i morse, alla var inne men inte O.. Han ville väl inte in i gårkväll, och då kunde man inte ringa mig och kolla om jag ville gå ner och försöka få in honom själv. Han hade inte fått nåt hö heller, varken igår eller imorse. Kul när man hyr stallplats där alla delar in och utsläpp, man vill gärna kunna lita på att ens hästar får det de behöver.. Menmen, nu är han inne iaf.

Imorrn blir det nog en sväng till skövde, skulle åkt dit idag men somnade ist.. Tänkte kolla maxi en sväng, å käka på max såklart! Sen får det väl bli en kopp kaffe hos svärmor innan vi åker hem.

Nu ska jag duscha, sen måste jag verkligen lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0