schema?

Hade varit bra att veta när det är min tur att släppa in å ut hästarna.. Imorse var det väl jag som hade utsläpp antar jag, eftersom hon inte var hemma. Har inget emot att släppa ut, men kan vara bra om man får veta innan. Har heller ingen aning om ifall jag ska kvällsfodra, vet inte när de kommer hem.
Var lagom kul att behöva släppa in hästarna i omockade boxar igår, men jag kan lixom inte ställa mig å mocka åt 4 hästar när jag knappt kan mocka mina egna.. Fattar inte varför man inte ber nån fixa sånt när man är bortrest...
Jaja, inte mitt problem. Jag gör det jag måste där nere.


Skulle behöva börja med nåt här hemma nu när Hampe sover, ska stryka å sätta upp nya gardiner, vika tvätt, hänga upp ny tvätt och städa råttburar.. Ska nog sätta fart med det nu innan han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0