ridtur i skogen

Blev en sväng i skogen igår med M & M. Var ute i kanske 40 min, men det räckte för min del.. Hästarna skötte sig bra, fast Scotty fick för sig att en stillastående husvagn var en mördarmaskin.. Efter en stund gick han med på att hälsa på den, sen var den visst inget farlig längre. Knäppa gammelhäst.

Har börjat tapetsera i hallen! En korktapet som ska målas grå med lite vita penselsvep, kommer se ut som en betongvägg. På den väggen är det även 2 "fönster" in mot timmerväggen, där ska jag lasera vitt. Har gjort klart lite mer än halva väggen, sen tröttnade Hampus på att sitta i vagnen å glo. Fortsätter ikväll. Ska även förlimma de andra väggarna så att jag kan börja med de tapeterna imorrn.

Sen fick det bli panel på en vägg, en liten bit in mot köket. Där har jag laserat 2 gånger, måste på minst ett lager till. Nästa vecka blir det en tripp till Ikea, har hittat de möbler jag vill ha men åker och kollar på de live innan jag beställer.

Nu ska jag ta med mig min stalldräng ner till stallet, sen hem och övertala P om att vi måste äta pizza ikväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0