men jävla fegis!!

Fan, hade chansen förut men nä, visste inte hur jag skulle få fram det riktigt så jag sa inget. Suck. Åh, blir ju säkert lättare nästa gång lixom..

Ett annat störningsobjekt nu för tiden, statistiska centralbyrån. Jag har ingen lust att svar på massa frågor från de. De har ringt i flera veckor. Både hem och till mobilen. Borde de inte inse att det är enklare att stryka mig och ringa nån annan? Ikväll svarade P första gången de ringde, han sa till de att jag inte ville svara på några frågor. De svarade att det är min skyldighet eftersom jag är arbetslös?? Kollade deras hemsida och de har inga undersökningar nu där man måste svara på deras frågor, jag är alltså INTE tvungen till det.
Dessutom gillar jag inte när försäljare å andra jag inte känner ringer på kvällen. Jag har andra saker att göra.

Förresten så har jag haft en sån där riktigt ovanlig dag idag. En sån där dag som i stort sett aldrig inträffar för min del. Jag fick ett städryck! Eftersom svärmor var här i lördags och städade så fanns det ju inte så mkt att städa idag, men kylen blev rensad och skurad iaf. Passade även på att stryka och byta gardiner, å fixa ordning burarna. Kände mig riktigt nöjd. :-D

Nä, upp tidigt å köra till dagis imorrn, dax att sova nu så vi orkar upp. Måste åka å handla lite oxå, tomt i kylen efter min framfart..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0