klipsk kille

Vi satt i soffan och hade precis ätit mat. Teven var på, nyheterna skulle snart börja. Hallåan börjar prata om kvällens program, hon sa inget om att det var nyheter på g. Såhär lät det då:
Alexander: Nu är det snart nyheter.
Pierre: Hur vet du det?
A: Det står ju det, på skylten. (till höger om hallåan stod det vilka program som kom härnäst, nyheter stod överst.)
Jag: Men hur kunde du se att det stod det?
A: Mäh, jag har ju ögon.
Jag: Aa, just det...

Ingen aning om hur han kunde gissa att det var nyheter lr att det stod det, men men... Kul hade vi iaf.

Häromdan när vi åt mat så ville han ha mer mat, han var mätt sa han men det var stengott så han skulle äta lite mer. :-)

Nu ska duscha och natta barn, få i lite färg i håret, måla lite mer i hallen, sen måste jag i säng nåt så när tidigt idag. Halv tio rullar bilen mot ikea imorrn.



Trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul med så klipsk liten grabb. Duktig ;)

2009-10-11 @ 21:02:00
URL: http://jimotheosmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0