det är tydligen svårt

Man ska inte tro att det blir rätt fast man skriver på tavlan i vårat stall.. Inte heller hjälper det att ställa maten på rätt plats på hyllan. Hästarnas mat till ikväll som stod på kvällsplatsen på deras hyllor, + att jag skrev på tavlan igår att de hade mat i krubborna och maten på hyllan var till dagen efter, inget hjälpte utan de fick kvällsmaten till frukost idag. Så nu har jag testat att skriva "KVÄLL" på deras hinkar, skrev även på tavlan (igen), lite tydligare denna gången. Får se om det blir nån ordning nu då.. Jag kan inte hålla på och betala massa pengar när jag inte vet om mina hästar sköts på rätt sätt när jag inte är där. O fick iaf komma in igår, M tog in de. Hon hade fått gå ut i hagen med ficklampa för att få in honom. :-)

Ska snart ge Hampus lite mat, sen åker jag och barnen till Skövde en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0