ny vecka igen

Känns som att det är måndag hela tiden, dagarna bara försvinner. På onsdag går jag in i vecka 36, bara en månad kvar tills bebis ska komma. Får se om den stannar de sista veckorna eller väljer att kika ut tidigare. :-)

Sitter å väntar på att barnmottagningen ska ringa, de skulle kolla hur det gått med Alexanders krångliga mage. Sen åker vi till stallet, mina hästar står inne. Får se om S ben är mindre tjocka idag, är de det släpper jag ut honom annars får han stå inne resten av dan. Sen blir det en sväng till färgaffären, har ju ångrat mig om hallen.. Vill inte ha den målade väggen grå längre, vill ha nån färg där ist. Lutar åt rött, typ tegelröd. Ska ta med färgkarta idag å kolla. Sen måste vi till apoteket å synsam, skulle säkert göra nåt mer men det har jag glömt..
 
Imorrn ska vi till vc på fm, kolla grejen Alex har på kinden. Ser ut som en stor röd finne, den går sönder å blöder hela tiden. Hoppas de kan göra nåt åt den. Sen ska jag med mamma på em å köpa julklappar till barnen, hon ville ha lite hjälp med det. Resten av veckan är oplanerad än så länge förutom torsdag, då ska jag till bm och prata om förlossningen. Spännande!


Nu är klockan över 11, undrar när de tänker ringa? Kanske ska fixa lite mat först så vi kan åka så fort de hört av sig.. Japp, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0