Äntligen!!

Dagis ringde idag, de hade pratat och kom fram till att det är tråkigt att Alexander inte kan komma för att jag inte orkar köra honom. Så nu har det bestämt att han får gå P:s tider 3 dagar i veckan! :-)
Perfekt! Blir ju tidiga mornar för han men vi testar iaf ett tag så får vi se om det funkar. Så skönt att de kunde göra ett undantag.

Jag var hos läkaren idag, hon konstaterade att det är foglossning jag lider av.. Inte mkt att göra mer än att ta det lugnt och stå ut.. Kan hjälpa med sjukgymnastik och vattengympa, men jag har ingen som kan passa Hampus om jag ska iväg. Vattengympa vägrar jag dessutom, hatar att bada lixom.. Ska kolla med bm om akupunktur, kan ev tänka mig att testa det.

På lördag kommer svärmor hit på fm, ska se om jag kan få upp lite mer tapet i hallen. Iaf så att vi kan sätta ihop de sista garderoberna. Måste komma ihåg att köpa en pensel imorrn oxå, måste måla klart väggen. Å så måste jag hitta foder och lister till mina "fönster" mot timmerväggen. Vet precis hur jag vill ha det men är tydligen kass på att förklara.. Lika bra att fixa det själv så det blir rätt på en gång.


Nu ska jag göra våffelsmet!! :-D

Kommentarer
Postat av: HaNNa

JÄJ! Hoppas Alexander trivs med de nya tiderna nu och att det funkar för hela familjen. =)

2009-11-19 @ 21:43:19
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0