ONYTTIGT!!!!!

Fan, jag kommer att bli värsta svullot ju! Äter typ hela tiden, annars mår jag illa som fan. Nu har jag precis tryckt i mig stekt falukorv, stekt potatis och ett stekt ägg. Nyttigt va? Fast jag åt några körsbärstomater oxå.. Ska nog ta ett äpple tror jag, känns lite nyttigare. Skulle vilja lägga mig snart, men måste ner å släppa ut mina hästar först. Hade tänkt krypa ner i sängen och kolla på tv. Får väl snabba mig med allt som ska göras, sen ner till stallet, sen hem å duscha.. Vill lägga mig nu ju!!

Aja, sätta fart kanske.. Förresten fick jag reda på förut att de andra i stallet som inte har sina hästar kvar där nere för tillfället, de hade minnsann fått reda på att vi ha slutat med frukost?! Jaha, va dumt att jag inte visste det då, svarade jag henne. Talade om att jag gett mina hästar frukost själv denna veckan. Såå smidigt verkligen. Tavlan vågar man ju inte skriva nåt på heller, då får man ju bara massa skit..


Nä, nu ropar Alexander. Dax att borsta tänderna minnsann.


Men godnatt då ifall jag inte återkommer nåt mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Kommunikation funkar så himla bra i vissa stall...

2009-05-15 @ 21:56:35
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Ida

Ät mariekex när du mår illa...

2009-05-16 @ 20:11:05
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0