Illa, illa...

Jag mår illa. Och är trött. Men så ska det ju vara.. Jag somnade vid 10 när Hampus skulle sova å vaknade vid 12. Jätteskönt att sova, men man känner sig ju inte utvilad för det.. Nu har jag tvingat i mig lite mat, inte jättesugen på mat men måste äta ju.

Var ner å släppte in mina hästar i morse, verkar som att de inte ska ha nån mat på morron längre? Kul att man får va med å bestämma över sina egna hästar.. Släppte ut de efter min sovstund, hästarna hade passat på å sova de oxå. Scotty låg ner när jag kom å Obelix var alldeles full med halm. Skönt för de att komma in och vila lite.

Funderar på vad jag ska göra för mat idag. Blir nog antingen kyckling, ris och sötsur sås, eller falukorv, stuvad blomkål och potatis. Säg till om ni vill ha recept på sötsur sås...


Nu ska jag gosa med mina killar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej..

Jag vill jättegärna ha receptet till såsen :)

Ha en bra dag..

2009-05-13 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0