varmt!

MMS



Gissa hur skönt det är med en sån här hemma!! Särskilt idag, det blåser ju svinkallt ute.

Sitter å funderar på hur jag ska få ihop dagen, som vanligt.. Jag måste in till stan å köpa råttmat och spån till buren, har skurat den.Hampus sover nu, Alexander ska hämtas på dagis 12.15 och innan dess vill Hampus ha mat.. Blir stressigt.. Tänkte hinna med stan innan jag hämtar A, behöver in å köpa tvättmedel oxå. Och nåt mer, fast jag har glömt vad det var..Nu kom jag på, välling var det ju! Kunde testa att ge honom välling på kvällen ist för ersättning, så kanske han sover bättre. Det är jobbigt att gå upp 2 ggr å hämta mat mitt i nätterna..

Nä, nu ska jag iaf göra ordning mig själv. Hampus får äta lunch senare idag..


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Vi hade 19 grader här hemma imorse när jag klev upp. 2,5 timme senare hade vi 23 grader, enligt sambon... Jahopp...



Kom du iväg i tid?

2009-03-11 @ 11:52:26
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Ida

hmm...kanske bra att jag såg att jag har tvättid idag då...du verkar ha fullt upp!hoppas allt e bra!köss

2009-03-11 @ 13:36:56
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0