Vårkänslor!!

Solen skiner, helt underbart väder är det! Och jag sitter inne å bloggar.. Hade inte däcket på barnvagnen exploderat igår så hade jag tagit med mig ungar å hund ut på en promenad.. Aja, blir väl sol fler dagar. Imorrn ska jag iaf ut å rida, hoppas påfint väder då oxå. Mamma hämtar barnen efter jobbet.

Ska till BVC om en timme, sen stallet när jag kommer hem. Slipper mocka idag, ena medryttaren har med en kompis så de mockar. Gött! Ska fixa maten bara. Hampus ska egentligen vaccineras idag, men eftersom han är förkyld får vi ta det längre fram. Ska väga å mäta idag bara. Är nästan 2 månader sen vi var där, han har vuxit en del sen dess!

Förresten, när allt känns som mest jobbigt och man bara vill skita i allt, då brukar det vända sägs det. Och vet ni?? Det stämmer! Helt plötsligt känns allt så lätt igen! Tack älskade mormor, du är verkligen bäst! Och mamma förstås, du är oxå helt underbar!


Nu ska jag försöka göra mig snygg(are), ska åka snart som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0