Sex??

Först var det svårt att få in den, sen fick vi båda ta i för att få upp den, sen blev vi alldeles varma å svettiga. Konstaterade även att oftast är det han som tar henne bakifrån, men sist var det jag som tog honom där bak. Rätt hårt å brutalt dessutom. Mer då? Jo, sätta på gör vi rätt ofta. Varje kväll faktiskt. Eller det är han som sätter på. Å när jag kommer så har han oftast somnat. Tråkigt, för då vill ju jag prata.

Hm, mitt sexliv, eller vaddå?? Tja, har man inget vettigt att skriva så kan man ju berätta vad som försigår i sängkammaren (eller nån annanstans i huset). Eller? 


Men, det har inte med sex att göra. Inte det minsta faktiskt.

Det handlar om halmbal, bilkrock och teven. Och att min man alltid halvsover/sover när jag lägger mig. Tråkigt.
Och så handlar det kanske om min humor. Eller brist på humor? Jaja, kul är det iaf. Inte för er kanske, men för mig. Och vissa stackare som kommer (haha) i min väg.


Och när jag ändå sitter här och skriver om (eller inte skriver om) sex, så ropar maken från duschen att den nya är längre. ???  Slangen då. Duschslang. Köpte en ny idag för den gamla sprutade utanför. Eller läckte menar jag ju...



Nä, nu ska jag ta och testa den nya slangen.






Kommentarer
Postat av: HaNNa

Jag har mycket att tillägga i det där inlägget! Haha!

2009-03-17 @ 22:17:01
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj...verkar som du inte fått dig nåt på ett tag...hehe!

2009-03-18 @ 08:49:38
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/
Postat av: Anni

Snacka om humor.... haha

2009-03-18 @ 11:06:57
URL: http://missannisen.blogg.se/
Postat av: Sussi

P under hur illa det är, han säger att du får ta manen i byrålådan/garderoben.

2009-03-18 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0