Tack Susanne med familj!!

Den absolut bästa doppresenten var definitivt vyssan lull-tassarna. La Hampus i går, gav honom ersättning och när han ätit upp gungade jag på sängen i ca 5 min så somnade han! Underbart!! Försökte få honom att somna om inatt oxå genom att gunga, men då dög det inte.. Bara mamma som gällde då. Men det kommer nog.

Gick upp runt 7 imorse, har varit nere å fodrat djuren i stallet. Ska ner och skicka ut de om en stund. Funderar på om jag ska mocka en box oxå, har ju 3 st att mocka idag och min handled klarar nog inte alla på en gång.. Får se hur jag gör.

Ska ringa till vårdcentralen imorrn å se om jag får komma dit, kanske dax att kolla upp varför jag har så ont..


Nu ska jag tugga i mig min äggmacka, sen ska ner till stallet igen.

See you later..

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Du skulle behöva följa med mig in till sjukan imorn...

2009-03-01 @ 10:57:10
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Therese

Lyckönskningar till lille Hampus som nu har blivit döpt. Har inte varit inne på några dagar så jag hade mycket att läsa här idag. Du verkar ha haft fullt upp;) Om du läser detta nu så får du jätte gärna skicka receptet på kladdkakan (eller du kanske har det här på bloggen någon stans kom jag på) Tänkte att jag kanske kunde bjuda Mickan och Matte på det idag. kram Therese.

2009-03-01 @ 14:12:41
Postat av: sussi

Skönt att det fungerar slit inte ut dom nu bara

2009-03-02 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0