snor å huvudvärk

Har ont i skallen, kanske bara är bra för det måste betyda att det finns nåt där?! Hampus är jättegnällig och vill helst bli buren hela tiden, å jag lovade läkaren att inte bära för mkt.. Hm, svårt. Han är jättesnorig, säkert därför han är på dåligt humör. Har legat på golvet och försökt roa honom, nu somnade han efter lite lunch. Idag fick han testa kyckling för första gången, första tuggan hölla han på att spy men sen slank det ner. Ska koka lite rödpätta nån dag oxå, så har jag både kött, fisk och kyckling i frysen sen.

Jag känner att jag börjar tröttna på mitt liv nu. Vill få bort det som gör ont å värker hela tiden, hitta ett jobb eller börja plugga, å ha tid med annat än barnen.. Hoppas de hittar felet på mig nu och att det går att göra nåt åt det. Vissa dagar orkar jag inte göra nåt annat än att sitta hemma å glo, å fixa stallet då.. Inte lätt att ha ett jobb då... Blä.


Skulle egentligen ta å städa lite burar å kattlådor nu medan Hampus sover, snart kommer Alexander hem oxå å då blir det full fart igen. Får väl sätta fart å göra nåt nu då.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0