smart

Har fått tillbax min dator, startade den förut men måste ha installationsskiva för att få igång bredbandet. Och den skivan ligger i en låda. Och den lådan står på vinden, tillsammans med mååånga lådor... Smart som sagt. Men det är väl bara att sticka upp dit ikväll och leta...


Ska ner till stallet bara p kommer hem, han åkte tillbax med firmabilen. Våran duschvägg har kommit! Så nu slipper vi skvätta ner halva badrummet när vi duschar. Ska hämta badbaljan sen oxå så får barnen bada ikväll. Alexander är väl lite stor för den men han kan nog tycka att det är kul iaf.

Blir enkel middag idag, varmkorv å bröd. Tror att det finns vitlöksdressing i kylen, lyxa till det lite.. Orkar inte göra nåt avancerat idag. Läkaren ringde förresten, ska fortsätta med tabletterna. Skulle få nåt mot magkatarr att ta oxå så kanske illamåendet håller sig borta.. Hoppas verkligen att det funkar, fy vad vidrigt det är att må så!



Åhhh, jag har så tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suttit å kollat massa bloggar, kan inte folk uppdatera mer så att jag har nåt att läsa?? Tråk....

Nu ska jag kissa å klä på mig å dra till stallet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul med alla bilder du har lagt in:) Jag ska uppdatera min blogg idag så du får något att läsa;). ha det. Kram T

2009-03-06 @ 16:56:07
Postat av: HaNNa

Jag ska försöka uppdatera, för din skull...om jag orkar...

2009-03-06 @ 20:09:09
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0