SEEEG!

Drack bara 3 öl å lite vin igår, men känns som jag drack betydligt mer.. Huvudvärk å trött som fan. Fast sovit har jag iof inte gjort så mkt, Hampus vaknade varannan timme å ville ha mat.. Bara att knata upp å fixa då. P gick upp vid halv 9, då tog han med sig Hampe så jag sov en stund till. Gick upp strax före 11.. :-)

Har slängt ihop en kladdkaka, den står i ugnen nu. Luktar gott! Recept på den finns i januari, Supergott heter det inlägget. Jag lovar att ni inte vill missa den..


Dax att värma lite mat till lillkillen, får nog bli kyckling idag.

Skulle kunna tänka mig att det blir mer bloggat senare..

Kommentarer
Postat av: Anni

Riktigt god... Har redan delat med mig av receptet till min bror och hans flickvän... Denna kaka gillades skarpt!

2009-03-10 @ 00:50:32
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0