seeeeeg

Lång dag.... Vaknade 8, sommartid, skyndade ner till stallet för att fodra. Åkte hem å käkade lite frukost, sen ner å släppa ut strax före 9. Hade tänkt att jag skulle sova en stund när jag kom hem, men det blev inte så..
Hampus har sovit dåligt inatt, täppt i näsan.. Jag lyckades söva om honom utan mat iaf, får se om det lyckas inatt igen. Har ju tänkt att han ska klara sig utan mat på nätterna nu. Han bör kunna sova till femtiden utan att äta.
Hade inga näsdroppar kvar till honom heller, fick ge lite av Alexanders nässprej. Den är för äldre barn, men jag gav en halv puff i varje näsborre.. Stackarn kan ju inte andas knappt utan. Ska in imorrn å köpa näsdroppar.

Nä, har väl inte så mkt mer att berätta... Eller jo jag gjorde lammfärsbiffar med vitlök och timjan till middag, klyftpotatis, kokta morötter och en kall sås med creme fraiche, majonnäs, vitlök, kebabkrydda och salt. Behöver jag säga att det var supergott!! 

Nu blir det en varm dusch, sen får det nog bli sängen. Måste fortsätta läsa min bok.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Dusch! Det lät som en bra idé!

2009-03-29 @ 21:13:54
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0