redan kväll

Är skittrött verkligen..  Försökte söva Hampus nyss och tänkte passa på att vila några minuter, men han ville inte sova. Han verkade trött innan jag lade honom i sängen.. Jag får väl försöka hålla mig vaken ist.

Mamma och pappa hämtade barnen förut och åkte iväg till min farmor. De skulle gå med henne till oxen så hon fick handla lite, sen tillbax till henne och fika lite. De hade ätit semla, gott! Jag passade på att göra klart i stallet medan de var iväg.


Imorrn blir det upp tidigt igen, ska ner å släppa ut hästarna innan jag kör Alex till dagis. Ska fika med Carola runt nio, sen hoppas jag att jag kan få en tid på vårdcentralen på förmiddan så att jag slipper åka fram och tillbax.

Hm, har en bit högrev ligger i kylen, undrar vad jag ska göra med den.. Nån gryta kanske? Får se vad det blir.

Nepp, om jag skulle ta och byta lakan i sängarna kanske, å sätta i gång en tvätt..


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej tack för grattulationerna. Har haft en jätte bra dag. Bortsett från att man får tampas med en trotsig 4-åring emellanåt även om man fyller år;) Kram å godnatt.

2009-03-01 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0