mer tid!

Kan någon vara snäll å fixa så att dygnet får mer timmar eller? Stress hela tiden, blir galen! Sen om min man kunde tala om lite tidigare när han ska iväg, hade inte varit dumt..
Var ute å körde Obelix en sväng idag iaf, mysigt! Vet inte vad det är med mina hästar, så fort jag ska ut med de så blir de jättepigga.. Kul å busa med matte kanske! Imorrn kommer F å rider, å på tisdag hämtar mamma barnen efter jobbet så då är det min tur att komma ut i skogen en sväng igen. Längtar efter vår å värme nu, kuligare att rida då!

Min man lagar mat nu, stuvade makaroner å falukorv. Gott. Är rätt hungrig,har inte fått i mig så mkt mat idag, har inte hunnit.. Inte bra.


Förresten så var det riktigt kul igår, Ida höll igång som vanligt! :-) Vi får ta en riktig fest nån gång, när vi inte har några barn hemma.

Nu fick jag order om att duka.. Bäst att lyda så att man får mat.


Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0