mår illa, blä

Tog en sån där tablett igår som jag ska äta i 2 veckor, 3 ggr om dan. Efter några timmar började jag må illa, tillslut mådde jag så illa så jag började fundera på att sätta mig i badrummet med huvudet över toaletten.. Som tur var blev det inte värre än så, inatt släppte det helt. Tabletterna får ligga kvar i skåpet, jag tänker inte testa igen. Har inte mått så illa förut förutom de gångerna jag varit gravid..

Natten har gått bra iaf, Hampus har sovit i sin säng. Fast han vaknade 2 ggr å käkade, men han har klarat sig utan amning iaf. Sen ska vi ju inte prata om hur mina tuttar mår idag... Hehe. De vänjer sig väl. Vid 2 inatt fick vi sällskap av Alexander i sängen, han kom knatandes med sin kudde. Goding!

Ska kika i tidningen nu, sen blir det väl att hänga tvätt...

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Just det, det glömde jag ju berätta, ja...

Hade förträngt den biten.

2009-03-06 @ 10:00:03
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: martina

Bläääääääääääääää

2009-03-06 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0