kommer inte på nån rubrik...

Hm, vad har jag gjort idag då? Upp kl sju, släppa ut hästar, åka till dagis, in till stan. Träffade Carola vid nio, fikade på ströget. Efter fikan gick jag till Lindex och kappahl, hittade lite kläder till Hampus.. Rea, så det blev inte så dyrt.
Hämtade Alexander strax efter tolv, sen till Coop å handla lite. Hämta Hanna som har en bil som inte ville vara med idag, till stallet och luncha, hem å mata bebis och dricka te.
Runt fyra gick vi ner till stallet igen, nu för att mocka. Hanna upptäckte något tråkigt, dålig silagebal....... Börjar bli en vana, tyvärr. Försökte fixa ny bal, men vi hade ingen kärra och de som vi köper av kunde inte köra hem så vi får hämta en imorrn. Kul, eller kanske inte..

Ringde vårdcentralen idag, förstår inte hur man resonerar där. Eftersom jag redan hade haft ont i 2 veckor så var det ju inget akut, så därför skulle jag få vänta en vecka till.. Säkert att jag vill, kan ju knappt använda handen.. Talade om för människan att jag inte ringer sjukhus förrän det är riktigt illa, och att jag har fått mycket ondare i helgen, så efter lite suck och stön lyckades hon hitta en tid åt mig imorrn. De hade visst ont om läkare oxå, nästan alla hade semester. Inte mitt problem kanske, de får väl skaffa vikarier då?! Hoppas verkligen att de kollar vad som är fel nu, har ingen lust att bli hemskickad för att äta alvedon i 2 veckor..

Handlade grejer till barnmat idag. Rödspätta, kyckling och kött. Skulle gjort ordning det idag men har inte hunnit. Får ta det imorrn..

Det har snöat idag förresten.. Jag som vill ha vår nu. Det räcker med snö å kyla nu tycker jag. Blä.



Nä, Martina ska vara duktig och lägga sig tidigt idag!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0