Jätteskoj!!

Jag lyckades alldeles själv få filmer från mobilen in i datorn, sen lyckades jag nästan (tack Hanna!) själv få filmerna till bloggen! Kul!! Ska fortsätta imorrn, klockan börjar bli lite mkt nu såg jag..

Förresten, va ju på BVC idag! Nu väger han 7700g och är 70 cm lång. Stooor kille! Skulle ju fått spruta oxå, men eftersom han är lite förkyld fortfarande så tar vi den nästa vecka ist.

Imorrn ska jag ut å rida!! Ska bli sketasköj! Får väl bli en lugn tur, han har ju varit ute varje dag sen i lördags. Men onsdag ska han få vila iaf, gammelkillen. Kanske kan hinna med att köra Lixen en sväng då? Får se vad som händer.

Nu börjar det nog bli dax att uppsöka sängen känner jag..

Natti

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Snarka lagom!

2009-03-09 @ 23:15:12
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0