jag ska bara...........

Å så får jag inget gjort. Så tråkigt och alldeles för vanligt när det gäller mig. Sitter å väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, måste hänga upp det och starta en ny. Översvämning i tvättkorgen. Skulle kunna ta å duscha så länge.... Eller så gör jag det efter. Eller imorrn.......... Ska förbereda bebis nattmat oxå, hälla lagom varmt vatten i termos och ställa fram flaskor å pulver. Man är inte så pigg på natten när man väcks av ett "jagärsketjävlajättehungrig" vrål.. Bra att ha allt på samma ställe då så man inte river stället..


Imorron ska jag upp i tid, plocka ordning alla grejer till barnen och åka till mamma en stund. Hoppas hon har lite lunch att bjuda på.. Sen ska jag förbi willys en sväng innan jag ska hem och ner till stallet. Tänkte hinna med en skogstur med scotty. Får väl se hur det blir.

Nu ska jag nog ta den där duschen iaf, behöver få upp temperaturen några grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0