inte så skoj...

Var på vårdcentralen idag, hade tur och fick en läkare som tyckte att vi skulle kolla varför jag har ont. Hon klämde lite på mig, sen fick jag knata iväg till labb för att ge bort lite blod. 6 rör tog de, jag som avskyr att bli stucken... Får svar om en vecka. Ska ringa om sjukgymnastik och äta värktabletter, diklofenak, så nu måste jag sluta amma.. Får se hur det går, ska testa inatt. Börjar med tabletterna imorrn om det funkar utan amning.

Annars har dagen varit lugn, hämtade silage i förmiddags och körde iväg den dåliga till grannen. Tur att kor äter även sånt som är dåligt. Mocka slapp jag idag, mina medryttare skulle ut på kvällen. Jag fick ju order om att ta det lugnt..


Barnen börjar bli snuviga igen, Hampus har varit jättegnällig idag. Kan iof vara tanden oxå, den första har kommit upp helt nu och den andra är på väg. Stackarn.. Mycket som händer hela tiden.

Nu tänkte jag göra ett seriöst försök att gå å lägga mig.. Får se om det lyckas.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Hoppas du lyckades somna och att det går bra inatt med anti-amningen.

2009-03-03 @ 21:42:22
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0