Hmm..

Hade typ 3 saker jag skulle handla, när vi åkte hade jag en lapp med ca 10 saker som behövdes, och hem kom vi med 4 fulla kassar och ett kvitto som slutade på 936 kr.. Hur gick det till?? Var ju massa billiga bra grejer iaf, falukorv för 10 kr tex. Gillar att handla på coop, de har ofta kött till halva priset. Perfekt att slänga in i frysen! Fast nu får det nog vara sluthandlat på ett tag, ska ju hinna käka upp maten oxå.. Om 2 veckor får vi lammkött oxå, ca 10 kg. Undrar vart det ska få plats, min frys är ganska full...


Ska snart ner till stallet, har inte bestämt än om jag ska köra min svarting en sväng.. Skulle behövas. Får se vad klockan blir. Har ont i huvudet, fast det kanske blir bättre av lite frisk luft? Ahh, beslutsångest!

Äh, ska börja med att byta om nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja vi har en hel del kan tala om att det kommer bara mera!!!! Tror jag vet vem du är va?? ;-) Pinsamt om jag VERKLIGEN VET DET!!! :-D

2009-03-11 @ 15:56:03
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: sussi

Jag har plats i min frys för lammet.



Kram

2009-03-11 @ 18:26:42
Postat av: Erika

Hahahha, nä jag kanske inte vet vem du är heller hahahah :-D, men du är från Mariestad va?

2009-03-11 @ 19:19:55
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Ida

vill bara tala om en sak...jag vet att det heter kastrera..men alla säger till mig att jag säger fel..som vanligt!

2009-03-11 @ 20:23:39
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0