Full fart

Vaknade vi 7 imorse, hade inte sovit många timmar då eftersom min lille herre tydligen var på partyhumör inatt. Halv 4 tröttnade jag på hans röjande, så jag lyfte över honom i min säng. Tog kanske 10 min så sov han. Sen sov han ända till 8. Fast jag sov väl inte så bra för det, hade Alexander vid min andra sida.. Men det är mysigt! Hehe

Åkte till stan vi elva. Jag skulle köpa en pyjamas till Hampus på den nya affären som öppnade idag. Kom hem med en hel del mer än det jag skulle ha... Bla 2 pyjamas till Hampus, en till Alexander, tröjor och sockar till bägge barnen, tröja och tunika till mig och lite mer.. Slutsumma 555 kr.. Men jag fick mycket för de pengarna.

Ska dit en sväng imorrn igen. Ska inte handla nåt då. Om jag inte hittar nåt jag verkligen vill ha förstås... :-)

Efter stan hämtade jag Alexander hos min mormor, han och mamma var där. Till prebende å hämta kebabtallrik, sen till Töreboda där vi hämtade silage till Lotta. Hon ska flytta dit snart (snyft) och måste vänjas in på det nya fodret.
Sen blev det hemåt å slappa en stund innan det var dax för stallet.


Nu sover typ alla i huset, hunden ligger å snarkar i hallen.. Barnen somnade för ett tag sen och P spelar innenbandy ikväll. Fast han kommer väl hem snart antar jag. Ska skriva klart här och sedan blir det dusch och sängen för mig.

Har förresten skickat iväg 2 jobbansökningar ikväll, får se om det ger något resultat. Hade egentligen tänkt vara hemma tills i höst, men känner att jag behöver göra något snart.. Har fortfarande inte gett upp mina pluggplaner heller, måste verkligen ta tag i det. Imorgon typ.. Hatar att jag är så seg ibland!



Nu ska jag ta en kopp te innan jag fortsätter till duschen!


Natti

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Du ska ha ett stort tack för all hjälp!

2009-03-20 @ 22:19:12
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0