förkyld..

Idag gick det betydligt lättare att få killarna att sova, Hampus somnade på 10 minuter och Alexander gnällde bara litegrann. Han ville se på tv men fick inte det, då blev det lite gråt.. Men eftersom jag inte ändrar mig när jag sagt nej så slutade han snart med det. Han fick lyssna på musik en stund i sin bärbara cdspelare istället.

Har levt på värktabletter idag känns det som, hatar att ha ont i halsen. Köpte halstabletter förut, så nu känns det lite bättre. Hoppas jag är frisk till helgen.

Veterinärbesöket gick bra, katten ska äta penicillin i 30 dagar. Han har förmodligen en inflammation i levern. Stackarn, han var jätterädd där inne..


Hm, alla djur har fått mat, jag har druckit mitt kvällste, duschade gjorde jag förut.. Sova kanske? Kunde ju va skönt att komma i säng i tid nån gång. Ska ju upp tidigt å släppa ut hästar imorrn.. Skulle kunna läsa lite i min bok oxå, har inte hunnit läsa så mkt än.. Jo, så får det nog bli.


Godnatt


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Tack för fikat! Hoppas du sover gott!

2009-03-26 @ 23:13:53
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0