Avlopp å röj

Alexander ville duscha innan han skulle lägga sig, så det fick han såklart. Jag gick iväg och grejade i några minuter, när jag kom tillbax var det vatten på hela badrumsgolvet.. Stopp i avloppet. Mi kära man håller på fortfarande, lite mer än 2 timmar senare.. Hoppas han får loss det, jag behöver gå på toa snart...
Sen ringde mamma förut, hon var tvungen att åka till veterinären med sin katt. Veterinären som hade jour inatt har mottagning hemma på gården bortanför oss. Mamma visste inte vart hon bor så jag fick åka med och visa. Katten är jätteöm i buken vid blåsan, hon fick tid för röntgen imorrn. Hoppas det inte är något allvarligt...

Jag drabbades av ett svårt anfall av röjmani förut... Händer typ 2 ggr om året. Mina barn har mycket kläder, alldeles för mycket. Så jag rensade ut massa urvuxna kläder och kläder som inte kommer att användas mer i vår, passade även på att rensa i hallen. 4 papperskassar, modell stora, fick jag ihop med kläder som ska upp på vinden.


Nu ska jag ut med Mozart, får väl passa på att kissa jag med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0