Solig tisdag

Sitter på altanen, varmt och skönt ute idag. Tur att det blåser lite annars hade det varit alldeles för varmt. Funderar på om vi ska åka till mamma en sväng, bada lite. Får se hur vi gör. Är rätt skönt att bara sitta här oxå.
Resten av veckan blir lugn, ska med mamma och handla på torsdag annars har vi inget bestämt. Farmor fyller 85 så hon ska firas på lördag, jag och mamma ska fixa lite mat. Synd bara att farmor är så förvirrad så att hon knappt fattar att hon fyller år..

Usch. måste hitta på vad vi ska äta idag.. Har ingen direkt matlust när det är varmt, men barnen måste ju äta.. Pannkaka kanske, lätt att göra iaf, och barnen gillar det.

Fan vad jag hatar mitt mobila bredband!! Har blivit utloggad 3 ggr på en timme nu. Som tur är slipper jag snart skiten, vi får vanligt bredband om 2 veckor. Gött!

Nu är det visst dax för mellanmål snart, får fixa lite mackor då..

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipset!!! Pannkaka it is idag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0