Nu var det längesen..

Varken hinner eller orkar blogga längre.. Är så trött på dagarna, ändå lägger jag mig före nio på kvällarna.
Var på nya fiket på wästgötabagarn idag, Carola ville fika. Jättefint där nu, och gott och billigt fika! Dåligt bara att de endast hade en barnstol..

Nu har de varit här och kollat på våran spishäll. Han skulle beställa nåt kretskort som skulle komma om nån vecka. När han var klar och hade åkt satte jag på strömmen igen. Då funkade hällen helt plötsligt! Ringde till honom så han kom tillbaks och kollade, han fattade inte vad han gjort riktigt.. Men bra att den funkar iaf.

Nu ska jag se om det blir nån middag idag, tror det får bli soppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0