nu e d sommar nu e d sol.......

Nä, solen lyser med sin frånvaro, iaf här. Midsommarafton firades ute på altanen, med en presenning som provisoriskt tak. Grillat, potatissallad, korv, köttbullar, sill, färskpotatis och sallad. Vi åt rester igår och får väl äta rester idag oxå.. Gjorde även en tårta med citronfromage, jordgubbar och grädde. Mycket smaskig var den.

Mitt illamående har äntligen försvunnit! Otroligt skönt. Nu har jag istället fått jordens ömmaste tuttar, och en mage som ser ut som en badboll som luften börjat gå ur.. Känner mig verkligen fräsch nu för tiden.. Men det kommer ju nåt bra av det.

Nu ska jag skicka ut sonen och hans kusin, Pierre byggde en koja till Alexander igår så de ska ut och leka i den.

Kanske hinner med några rader lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0