Jävla P

Inte min man alltså, utan bokstaven p på datorn.. Den vill inte vara med ibland.
Tårtan med päronfyllning jag gjorde igår blir nog jättegod, fyllningen smakade gott iaf. Potatissalladerna blev bra, gjorde en vanlig och en med vinegrettdressing. Sen hann vi även med att bada lite, 27 grader i poolen, alldeles underbart!
Nu sitter vi å käkar frukost, Hampus sov till halv 9 idag, det behövde jag verkligen. Ska gå ut på altan när vi är klara, läsa lite tänkte jag. Läste ut första boken igår, tur att jag har en till.
Efter lunch sticker jag och barnen till mamma och badar innan kalaset börjar kl 2, älskar deras pool!! :-)

Nu blir det magläge på altan!

Kommentarer
Postat av: Erik

Har säkert fastnat mycket smuts under bokstaven p som i porr. Sluta se sånt! skratt.

2009-07-02 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0