Snart augusti

Fan hösten är snart här ju.. Fy vad tråkigt. Eller själva hösten är inte tråkig, jag gillar höst, men då är det inte långt till det är vinter och vinter gillar jag inte. Funderade på om jag skulle åka ner till Gekås om nån månad, men det kanse är dumt då. Vill ju inte bli smittad av influensan. Det är väl lagom att den börjar spridas då.
Funderar på hur man ska göra med vaccin.. De har ju inte testat vaccinet så noga, frågan är vilket som är farligast, att få vaccin eller att få sjukdomen? Fast nu är det 2 månader kvar tills de börjar vaccinera, förhoppningsvis vet de mer då. Är inte så orolig för min egen del, är barnen jag är rädd om.

Imorrn sak vi äntligen iväg till Lysekil! Jag är inte helt bra än, men vi åker ändå. Får knapra alvedon.. Hoppas att vädret är nåtsånär okej imorrn bara. Inte kul att gå omkring i ösregn..

Nu måste jag städa råttburarna, de luktar inte gott...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska ni göra i Lysekil för kul då? Vi kom precis hem från smögen...ska åka dit igen den 31:a och campa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0