skorna på bordet

Var på willys igår, när jag skulle ställa tillbaks vagnen och lyfta ur barnen kom det fram en gubbe och blängde på oss. Så sa han lite surt: Brukar ni ha skorna på bordet oxå? Öh, va? Jo, det är lite ohygieniskt tycker jag att ha barn med skor på sig i vagnen. Jaha?? Undrar om gubben vet hur mycket bakterier det finns på kundvagnarnas handtag.. Fanns ju mer där än på en toalettstol enligt en undersökning. Alexander blev livrädd stackarn. När vi gick mot bilen sa jag högt till Alex att gubben inte var arg på honom, en del bara är idioter som gillar att skälla om skitsaker. Hoppas han hörde, gubbfan... Stod en kvinna vid en bil bredvid, hon tittade på gubben, sen tittade hon på mig å skakade på huvudet.


Jaja. Idag är det Alex sista dag på dagis, sen är han ledig i 5 veckor. Jag och Hampus ska till willys och köpa det vi glömde igår, sen efter dagis blir det poolen hos mamma. Funderade lite på om vi skulle åka till nån strand, men nä, tror vi skippar det. Bara massa folk överallt, jobbigt.
Nu är det dax att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0