Sjukling

Trodde Alexander var bättre, men inte. Feber ikväll igen, och ont i halsen. Ringde och pratade med sjukvårdsrådgivningen, hon tyckte  vi skulle ringa vc imorrn så att de får kolla i halsen igen, och även öronen för det gjorde de inte sist. Så det får bli ett sjukhusbesök till i veckan..

Eftersom att det ,mesta krånglar nu, sjuka barn och gipsad man, så är det ju självklart att massa mer ska börja krångla.. Satte igång en tvätt förut, efter en stund såg vi att maskinen läcker.. Massa vatten på golvet. Verkar som att det rinner ut vid luckan. Som tur är har vi bara haft den i ca ett år, så det är garanti på den. Ska ringa reparatör imorrn. Hoppas de kan komma snabbt, min tvättkorg har en tendens att fylla sig snabbt..

Nu ska jag lägga mig tror jag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0