ingen ork

Känner inte för att blogga längre, känns som att jag inte har nåt att skriva ändå. Måste väl plita ner några rader emellanåt iaf, så jag vet vad jag gjort på dagarna.
Igår var vi på grillfest hos grannarna, innan grillningen var det fotboll för de som ville. Pierre var med, men det ångrar han idag.. Det spöregnade ute, han hade vanliga gympaskor på sig, gissa hur mycket fäste han hade i gräset. Inget alls.. Så idag har vi suttit på akuten, han har ev slitit av ett ledband i knät. Även ena armen är ur funktion, nånting är inte som det ska i armbågen. Han ska in och röntga imorron så får vi se vad som händer sen.
Idag skulle ju jag, barnen och mina föräldrar åkt till lysekil, men strax efter elva igårkväll ringde mamma och sa att Alexander hade feber. Var bara att sätta sig i bilen och hämta honom. Lite ipren så försvann febern iaf, men han är inte jättepigg. Han har fått välja vad han ville för mat idag, så han har ätit blodpudding både till frukost och kvällsmat.. Förutom det har han ätit några smörgåsrån med marmelad, och en halv glass. Inte mycket, men huvudsaken är ju att han äter nånting.
På eftermiddagen åkte vi till skövde en sväng, köpte presenter till 2 av barnens kusiner och var hos svärmor och käkade. Skönt att slippa laga mat själv.

Imorrn är det kalas för kusinerna, får se om vi kommer iväg, Beror på om Alexander är piggare.


Nu ska jag försöka få Alexander att slita sig från xbox, han fick ett nytt spel idag.. Dax för sängen känner jag.

Natti

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Hur gick det sen på sjukan?

2009-07-14 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0