fisketur

Vi tog med Alexander till sjön en sväng idag, fiska lite. Hampus fick va hos mormor under tiden. Alex tröttnade efter 20 minuter, så vi stannade inte länge. Ingen fisk fick vi heller, mer än några pytteaborrar som vi slängde i igen.

Lysekil i måndags var trvligt, fast lite väl varmt.. Trodde inte att det skulle va så fint väder så jag hade alldeles för varma kläder på mig. Det var lite jobbigt att åka så långt på en dag med Hampus oxå, det var nog jobbigt att sitta så länge i bilen. Ändå stannade vi ett par gånger för att sträcka på oss.

Funderar på om vi ska åka ner till high chaparrall nån dag, tänkte stanna en natt men det kostar ju en del.. Får se hur vi gör.

Jag ska försöka komma i säng tidigt idag tänkte jag, har lagt mig alldeles för sent ett tag nu känner jag. Ska göra rent kattlådorna och mata djuren, sen blir det nog sängen. Har en film jag tänkte kolla på nån dag, ta det när jag lagt mig kanske. Fast jag lär väl somna ifrån den som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Anni

Prebendekiosken var pizzan köpt från.Vi har inte anmält det,än.Men vi fick berätta vilket ställe det var när vi ringde sjukvårdsrådgivningen. Är så dålig på ställen som alla svampar håller till på. Men hitta nåra stackare iaf.

2009-07-23 @ 22:48:12
URL: http://missannisen.blogg.se/
Postat av: Anni

Ne,nu dröjer det länge till man vågar äta pizza igen. Man vet ju inte alls hur det är med hygien i köken. Det är nog tur man inte vet det kanske.

2009-07-24 @ 10:27:23
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0