oj vilken natt...

Hampus har varit genomförkyld hela natten, har sovit 1½ timme.. Han vaknade vitt ettiden, då hade jag inte hunnit somna än. Han snorade massor så jag gick upp och gav han näsdroppar och satte mig i vardagsrummet en stund. Sen satte han igång att bajsa, så det var bara att byta blöja. Gick in å la oss runt 2 igen, ammade i ungefär en halvtimme sen somnade han. Då vaknade nästa unge, och kom å la sig hos oss. Halv fyra hade jag inte somnat än, då vaknade Hampus igen å snorade. Upp igen å tog näsdroppar, sen satte jag honom i babysittern å bäddade ner mig i soffan. Jag somnade vid halv sex, å vaknade kl 7 när klockan ringde.. Blev inget dagis för Alex idag.

Nu ska jag snart dra ner till stallet, mocka å ta in hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0