Letex

Jag, mamma å  barna åkte iväg till letex efter att hon slutat jobbet idag. Hittade inte så mkt, men köpte iaf en tunika, ett linne, ett par jeans och en mössa till mig, en body och en mössa till Hampus och kalsonger till Alexander. 219 kr gick allt på. Skyndade mig ner till stallet när jag kom hem, det var mockat hos O, maten och silaget var klart och Emelie var där så hon skulle mocka hos Scotty oxå. :-) Skönt å slippa ibland. Ska ner om några minuter å fodra.
Ringde prästen idag om dopet, men han var upptagen å skulle ringa tillbax. Han har inte ringt idag så hoppas han ringer imorrn då. Har kollat med faddrarna nu iaf å båda 2 ville vara det.Nu är det bara att bestämma datum och mat då. Och kläder, vill ju inte ha dopklänning, tycker att det är skitfult.. Men det löser sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0